Τετάρτη 2 Νοεμβρίου 2011

ΙΣΤΟΡΙΕΣ ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΤΡΕΛΑΣ...

Πονηροί, έξυπνοι, βλάκες, ηλίθιοι, ωραίοι, ελεύθεροι, βολεμένοι, κομματόσκυλα, άξεστοι, φιλόσοφοι, πολιτισμένοι, τεμπέληδες, δουλευταράδες, γλεντζέδες, φωνακλάδες. Με μία λέξη: Νεοέλληνες!

"Ωχ μωρέ αδερφάκι μου. Βάλε 10 να τελειώνουμε! Τι 5 ευρώ βενζίνη; Πλάκα μας κάνεις;"
"5 ρε μαλάκα. Να μου μείνει τίποτα και για καφέ."
Αφού έβαλαν 5 ευρώ βενζίνη στο αμάξι ο Γιώργος και ο Γιάννης πήγαν για καφέ. Ήταν Δευτέρα και ήταν 11.30 το πρωί.

"Ωραιότατο. Πολύ κομψό και πιστεύω ότι σας πάει γάντι. Ταιριάζει και με τα μάτια σας."
"Έτσι νομίζω και εγώ. Μου αρέσει πολύ. Θα το πάρω."
Αφού πλήρωσε για το πανάκριβο κολιέ της η κ.Μαρία πήγε με τον άνδρα της να δουν για μεγάλο οικογενειακό αυτοκίνητο. Σε περίπου μια εβδομάδα το ΕΦΑΠΑΞ του κ.Γιώργου μειώθηκε στα 100 ευρώ μόλις. Ήταν και οι δυο 65, με 3 εγγόνια.
Πάνω στον ένα μήνα, τα παιδιά τους έχασαν τις δουλειές τους.

"Να σου βάλω ένα ουίσκυ;"
"Ναι βάλε μου δυο δάχτυλα."
"Να σου βάλω πρώτα το ουίσκυ..;"
Μετά από μια βραδυά γεμάτη σεξ και ιδρώτα, ο Νίκος όντας άνεργος και έχοντας πληρώσει τον καφέ, το φαγητό, το ταξί και τα ποτά ήταν ταπί. Η Ελένη την επόμενη μέρα ξύπνησε από νωρίς και πήγε στη δουλειά της χαρούμενη.


"Μάνα μήπως έχεις να μου δανείσεις λίγα λεφτά; Το μωρό ρε μάνα έχει πυρετό. Θέλω να πάω στο φαρμακείο να πάρω τα απαραίτητα."
Την ώρα που έβαζε τα λεφτά στο πορτοφόλι γυάλισε στο φως το εισιτήριο διαρκείας για το γήπεδο. Ο Μανώλης το είχε αγοράσει πριν δυο μέρες.


"Ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός σταυρώθηκε σαν σήμερα για τις δικές μας αμαρτίες.Και εμείς του έχουμε γυρίσει την πλάτη. Όμως ο Θεός συγχωρεί και μας περιμένει πάλι στις αγκάλες του." Ο κόσμος άκουγε τον πάτερ Χρυσόστομο με ευλάβεια Μεγάλη Πέμπτη στη λειτουργία.
"Όσοι από εσάς θέλετε να βοηθήσετε στον επιτάφιο, σας ενημερώνουμε ότι δεχόμαστε μόνο λεφτά και άγριες ορχιδέες."



Υ.Γ. Όχι απίστευτα. Απλά πραγματικά.
ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου